dinsdag 30 juli 2013

Bakken in Australië

Iets wat ik in Nederland niet heb maar in Australië niet genoeg van kan krijgen, wanneer het om bakken gaat is de Thermomixer. Dit is een magisch apparaat waarmee je zowel shakes en sappen kan maken maar ook hele gerechten en taarten en andere lekkere dingen! Hier in Australië heeft bijna iedereen die ik ken een Thermomixer en ik snap helemaal waarom!

In het begin moest ik er niet zo veel van weten maar nu begin ik het steeds leuker te vinden om er mee te experimenteren! De flowerbread is favoriet bij de kids en is een simpel brood in de vorm van een bloem maar door de thermomixer is het deeg in 3 munten gemaakt. Het deeg moet dan 20 minuten rijzen en dan 20 minuten bakken. Maaarrr als die dan klaar is is het een simpel brood maar super lekker!

Daarnaast heb je allemaal extra accessoires bij de thermomixer waardoor je groenten en andere gerechten kan stomen en meer van dit soort handige dingetjes!

Enige nadeel? De prijs! Tuurlijk kan je hier alles mee maken en is de prijs inclusief alle accessoires maar om daar nou 1000 euro voor te betalen... 

Hoe lekker is dat!

Brood en gingerbread mans gemaakt.

Gestoomde dumplings uit de thermomixer, jammie!

Nu al aan het nadenken wat ik morgen ga maken! Wil je op de hoogte blijven van al mijn kookkunsten en andere avonturen in Australië? Volg me op Twitter: annnettz of Instagram: annettz

x Annet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten